miércoles, 28 de junio de 2017

                                                        A AURORA                                       CRAVOU Os seus DEDOS NA
MIÑA FAZULA CANDO
Só estaba co meu silencio,
E coa miña soa espada.
-
Chega a nebulosa
con sete chaves na man
para encarcerar os tempos,
futuros e pasados.
.
Ao descender á luz,
foi aquel canto de amor
quen se chegou a miña entraña,
tocou ao meu propio ser
e gardeino na miña alma.
.
E tamén a semiluz
melancólica achábase,
na bóveda de pedra
na cúpula preñada.
.
Tenue e doce estendíase
no seu descenso bicaba,
a tenra bela pupila,
da nosa querida Gaya.
.
O recordo afúndese
en cen millóns de páxinas.
.
Hai uns ollos de cera,
e outros ollos de auga,
e pálpebras inchadas.
.
Se desconsolan,
se desangan,
afóganse e péchanse
aqueles lindos iris
enchidos de bágoas.
.
O canto recolleu a alma,
márchase o tempo,
a noite avanza.
.
Uns mollados beizos
bican a fazula branda.
.
Quizá fose a miña a última
aúltima  fitada.
.
E no meu silencio dixen:
Oh, luz anxélica,
de azuis chamas,
dádelle ese resplandor divino,
esa mística lámpada,
esa luz do Amado Amor.
á bela Gaya...

No hay comentarios:

Publicar un comentario