lunes, 3 de julio de 2017

QUERIENDO SER HUMILDE
--------------------------------------
PADRE MÍO DE LOS CIELOS,
HOY RECORDAMOS A CRISTO
Y SU ESCARNIO MÁS CRUENTO,

QUE SENTIMOS LOS CRISTIANOS
DESDE NUESTROS SENTIMIENTOS,
TE PEDIMOS EN SU NOMBRE,
EL PERDÓN DE NUESTROS HECHOS,
LOS ERRORES COMETIDOS,
POR ESTA TORRE Y TEMPLO,
QUE ARRASTRAMOS CON CADENAS
Y NUNCA SOMOS CORRECTOS,
-
A LOS MANDATOS DE CRISTO,
NI A SUS PALABRAS CREEMOS.
PADRE, MÍO, PERDÓNANOS,
MI SANTO DIOS TE LO RUEGO
QUE ME HAGAS MÁS HUMILDE,
E INMENSAMENTE MÁS BUENO
PARA AMAR A MIS HERMANOS,
QUE TÚ SABES QUE LOS QUIERO,
PERO A VECES NO ME ENTIENDEN
CUALES SON MIS SENTIMIENTOS,
POR ESO TE PIDO OH,PADRE
QUE ME DES ENTENDIMIENTO,
--
PARA ESCRIBIR MI INOCENCIA
Y SEPAN QUE YO LOS QUIERO,
Y SABES QUE YO NO ODIO
NI HAY RENCOR EN MI PECHO,
HACIA MIS HERMANOS TODOS
POR ESO TE LO CONFIESO,
SABES QUE ES VERDAD PURA
-
Y SABES QUE SOY IMPERFECTO,
POR ESO TE PIDO PADRE
EL PERDÓN DE NUESTROS HECHOS.
OH, SANTO DIOS DE MIS CIELOS,
PERDÓNAME PADRE MÍO
HAZME SER MÁS SINCERO,
MÁS CÁNDIDO CON MIS HERMANOS
TE LO PIDO..., Y TE LO RUEGO,-
-
QUE ME BRINDES TU SANTA GRACIA
PARA EL PERDÓN DE MIS HECHOS,
TE LO IMPLORO PADRE SANTO,
QUE ME CONCEDAS ESO... ,
EN EL BENDITO Y SANTO NOMBRE
DEL SANTÍSIMO NAZARENO

------------------------------------
FILLO DUN MARIÑEIRO
sobranceiro
:Está Castrelo durmindo
e cinco corvos cantando,
e despertando ó político
dun aposento precário.
cando Catrelo esperta,
toqueando e pensativo;
e dicindo isto dixo:
que non me gustan os corvos
que canten o noso himno;
e dando pasos pra escola
entre as lamas do camiño,
cun pouco de pan no peto
sen zocas e médio espido;
vai roendo un anaco
un anaco de pan de millo.
:
Polo mar baixa descalzo
coas estrelas da inxustiza...
mais os ventos que lle zoan,
son das ideas fascistas;
coa ferradura da noite,
e co peixe sen espiñas.

E co vento de nordeste:
vai tronzando a osa dorna
e lle racha, o trinquete de proa
co velame da inxusta xustiza.

Cai o plan da vela rota.
Unha gaivota nas ondas
e trae os trinta fios,
que bulindo côas velas trizadas
vai rachando os berros do vento,
e lle estalan as drizas gastadas,
da impaciência do noso Castrelo.

Mais as bágoas da histórica dorna...,
entre os cons das entrañas duídas,
vai marcando o rumbo de fóra
sobre os aléns da torcida porfia...

Xá nos xurden as bóias na proa....
e nos cantan as vellas gaivotas,
mais unha cerrazón do norte,
a nosa dorna no mar queda soa...

Cando Castrelo desperta
e dando volta redonda,
a mesama racha e arreventa,
mentres que a dorna soa capea
e cosendo os farrapos sen fío
iza a mesana e de novo panea.

Castrelo xa entra nos portos
devisando as vilas vellas,
co seu mascarón de ouro
izando a nosa bandeira
E saltando en terra dixo:

¡Miña naiciña do vento
cánto me tarda por verte,
e cánta sede che teño
da pertarte e de quererte!.

No hay comentarios:

Publicar un comentario